Дистанційне навчання

2020-05-14

/Files/images/IMG-f5a974ad716c4a0febf39b7e69f1bb40-V.jpg

Дистанційне навчання – це демократична і вільна система навчання, яка була винайдена у Великобританії. Ця форма передбачає доступ до Інтернету, технічне забезпечення (комп’ютер, планшет, смартфон тощо) усіх учасників освітнього процесу, а також володіння вчителем технологіями дистанційного навчання. Перед початком роботи вчитель географії та класний керівник 5 класу Калін Наталія Павлівна опрацювала покрокову інструкцію щодо організації дистанційного навчання від експерта «Освіторій» Ю.Гайдученка.

Карантин став справжнім викликом для всіх сфер життя. У нашій школі були створені групи в соціальних мережах (Viber). За допомогою цієї системи спілкувалася з учнями, Калін Н.П. передавала важливу інформацію, посилання на відеоуроки, корисні сайти. Часто доводилось давати індивідуальні консультації для учнів, які потребували допомоги. При потребі користувалась такими освітніми ресурсами як «Всеосвіта», «На Урок», які дають можливість розробляти тести й онлайн-опитування.

Вся потрібна інформація, яку вона готувала для дітей (схеми, таблиці, зразки розв’язування задач з географії, вправи з німецької мови) обов’язково з’являлася на сайті школи. Ці сторінки постійно моніторились.

Якщо в учня не було доступу до Інтернету, то таких учнів вчитель забезпечувала класичними стандартними завданнями, роздатковим матеріалом через поштову скриньку. Результати роботи учні пересилали через мобільний додаток Viber, творчі роботи у формі Google-презентацій, деякі письмові завдання здавали у формі Google-документа через електронну пошту. Всі учні переглядали відеоуроки, адже телевізор є в кожного.

З основ здоров’я пропонувала дітям користуватися такими сайтами в Інтернеті як «Центр громадського здоров’я МОЗ України», телеканал 1+1 «Проект «Давай уваги на дорозі» (корисні поради), мультфільми про коронавірус на сайті https://joutube.

Кiлькiсть переглядiв: 158

Коментарi